jak zrobic plytke ?:)

witam!

musze wykonac 2 niewielkie plytki drukowane, skladam wlasnie do kupy prace dyplomowa narazie na plutce uniwersalnej bo to prototyp i musze tam umiescic 2 uklady w obudowach TSSOP. sa to przetworniki AC i CA. pomyslalem wiec ze zrobie do nich male plytki na ktorych znalazly by sie przewidziane przez producenta w aplikacji elementy zewnetrzne (tylko kondensatory - bo zrodla napiecia odniesiania mam juz w DIL i dam je na glowna plytke) oraz piny wstandardowym rozstawie, tak abym mogl potem caly taki gotowy "modul" przelorzyc na koncowa plytke

tylko ze niemam pojecia jak sie robi plytke:) moze mi ktos cos podpowie? projekt w eagle to nie klopot - to juz umiem- tylko o samym wykonaniu niemam pojecia. co kupic? i jak to potem po kolei. czy moze lepiej jednk zamowic gdzies wykonanie? tyle ze ja potrzebuje 2 sztuki tylko

Reply to
Tomasz Antkowiak

szogun napisał(a):

(...)

dziekuje!

Reply to
Tomasz Antkowiak

Miłosz Kłosowicz napisał(a):

dzieki! juz zamowilem w geotroniku

Reply to
Tomasz Antkowiak

Tomasz Antkowiak napisał(a):

Jeśli potrzebujesz płytki tylko pod dwa układy SMD to może coś takiego będzie odpowiednie :

Miłosz Kłosowicz