teleportacja

pomyślałem, a co - okonkuruję!

ostatnio trafił mi się "przypadek":

jest sobie coś co chyba formalnie nazywa się komparator okienkowy, po prostu generuje alarm przy zbyt wysokim i zbyt niskim napięciu...

ale o ile układ poprawnie wykrywał zbyt niskie napięcie, to nie wykrywał za wysokiego...

problem w tym, że jak ustawiłem za wysokie napięcie i dotykałem końcówką miernika dzielnik wejściowy to alarm się pojawiał...

ale to jeszcze nic...

po kilku eksperymentach zauważyłem, że w sumie ta końcówka miernika nie jest wcale potrzebna...

otóż, jak ustawiłem za wysokie napięcie i układ nie sygnalizował alarmu, to po zbliżeniu palucha do układu alarm się pojawiał, po odsunięciu palucha, alarm znikał... nawet nie trzeba było dotykać paluchem...

chyba wystąpię o zasłużony grant za to odkrycie...

a słyszeliście to: liderzy strefy wolna europa ostro blokują tych co im się tusk na zasłużonym stanowisku nie widzi... ciekawe, ciekawe...

a widzicie, poszło o integracje ze sraczami... no i wszystko jasne! AMEN!

P.S. ale się zrobił ciekawy wątek, politechnika warszawska oskarża, że nie spoufala się z lidero-ekspertami... a z debilami... i co osiągnie przez to...