Farnell co się dzieje?

Co się dzieje z Farnellem? Wysłałem zamówienie 01.08 a ono dalej wisi jako oczekujące. Wszystko z magazynów żaden Newark czy coś tam. Napisałem do nich to mi odpisali, że mają zwiększone zamówienia. Inne zamówienie anulowałem tez w tym czasie, potwierdzili mailem i od ponad tygodnia dalej wisi jako oczekujące. Trochę słabo jak się coś szybko chce domówić.

Reply to
Mario

W dniu 2019-08-08 o 12:24, Mario pisze:

Farnell został przejęty przez większego gracza, więc może integrują systemy informatyczne. MiSter

Reply to
MiSter

E tam, od bardzo dawna dziadowali. Przez ich niedbalstwo straciłem dobry kontrakt, więc omijam i odradzam jak mogę.

Miłego. Irek.N. ps. współczuję nabywcy, jeszcze nie wie w co wdepnął ;)

Reply to
Irek.N.

W dniu 08.08.2019 o 20:15, Irek.N. pisze:

A ja mam odmienne doświadczenia, towar zawsze na drugi dzień, do tego bez problemu dostałem 30 dni terminu płatności. Jedyny minus jest taki że zdarza im się elementy na taśmie przysłać w kilku kawałkach, pomimo zaznaczonej opcji "proszę o elementy w jednym kawałku". Odkąd przejął ich Avnet to i ceny mają normalne.

Reply to
Robert

No widzisz, Ty taśmę, a ja kable w kawałkach - sygnałowe. Niby co, mam sobie lutować je razem? Ale nie to zaważyło. Potrzebowałem element dostępny tylko u nich - taka chora umowę z producentem elementu mieli. Obiecywali chyba przez 4 miesiące, ja za nimi obiecywałem klientowi i w efekcie zostałem bez wykonanego zlecenia, z elementami które mogę sobie wsadzić, na szczęście wiarygodność obroniłem. Klient znalazł innego dostawcę, a mnie szlak za każdym razem trafia jak widzę nowe urządzenia bez mojej elektroniki. Dlatego nadal nimi gardzę.

Miłego. Irek.N.

Reply to
Irek.N.

W dniu 08.08.2019 o 20:15, Irek.N. pisze:

Traktowałem ich od dawna jako źródło awaryjne, gdy nie było towaru w TME czy RS. Poza tym na niektóre elementy (szybkie przetworniki A/D czy układy FPGA mieli czasami ceny nawet 30% niższe niż inni dostawcy. Ale wkurzali tym, że nie wystawiali polskiej faktury, a księgowa grymasi na wspólnotową. A po Brexicie jak mam robić import pozaunijny to już wolę z Digikey.

Reply to
Mario

To ja swoje 3gr. Wydawało mi się że od jakiś kilkudziesięciu lat mamy kable, radio, internaty itd wynalazki.

Zamawiam w farnellu coś kartą. Przychodzi 3d secure. Super. Po czym ... nie ma blokady. Nie ma przez 1.5 dnia. Po czym wesoło blokują środku kiedy już ich na karcie nie ma (to prepaid i czasem coś kupuje, cieżko mi śledzić że ktoś zablokował lub nie środki za każdym razem).

Kody autoryzujace nadają ekonomicznym na poczcie?

Trudno mi to nawet jednym słowem nazwać. Są pierwsi z takim defektem.

Reply to
heby

W dniu 2019-08-09 o 13:14, Mario pisze:

Na Brexit Farnell jest przygotowany.

Specjalnie na tą okazję otworzyli biuro bodajże w DE. MiSter

Reply to
MiSter

W dniu 09.08.2019 o 16:53, MiSter pisze:

No to już niech zaczną sprzedawać przez to biuro. Niemcy przynajmniej potrafią zrobić coś co działa. Angole nawet Brexitu nie potrafią zrobić.

Reply to
Mario

Może w tym rzecz. Najpierw mi przez ponad tydzień pitolili, że maja taki nawał zleceń, teraz tłumaczyli, że się w ich systemie przeterminowała autoryzacja kodem cvc i muszę drugi raz autoryzować, a kobitka która to realizowała twierdziła, że pewnie środków nie miałem. Żenada.

Reply to
Mario

Podobnie ja.

Farnell tańszy niż konkurencja? To bym musiał zobaczyć, by uwierzyć. Moim podstawowym dostawcą jest Mouser. Mają niemal wszystko, warunki darmowej dostawy jak w Farnellu, żadnych chorych 110 zł. opłat za dostawę z magazynu w USA, bo wszystko idzie z USA, Ceny niskie, a Johnowi chce się iść po dwie sztuki jakiegoś dziwnego opornika do prototypu, podczas gdy Janowi z TME dopiero po 100 sztuk.

A potem Urząd Celny wydzwania z pytaniami, do czego służy opornik. Dla mnie absolutna ostateczność, jak np. potrzeba pozyskania olbrzymiego rdzenia planarnego E64 z materiału 3C95. Mouser takich jaj nie robi.

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski