TDA7294 - LAIK

Witam chcialem sie dowiedziec czy bedzie dobrym pomyslem zrobic taki o to wzmacniacz

? dopiero zaczynam zabawe z elektronika i postanowilem zmonotowac dosyc prosty. Czy mam sie zabierac za to ??

z gory dzieki za odpowiedz.

Reply to
Adik

i jeszcze chcialem sie zapytac co z zasilaniem jaki zastosowac transformator, mostek prostowniczy i kondensatory filtrujace [tam jest podane ale chcialem sie dowiedziec co MY mi proponujecie]

Reply to
Adik

Fri, 27 Feb 2004 07:45:00 +0100, piokol napisał(a):

Potwierdzam mam wzmacniacz zbudowany na podstawie tego artykułu i gra bardzo ładnie od kilku juz lat.

Reply to
lobo

Osoba podająca się za: Adik przyczyniła się do uszczuplenia moich skromnych zasobów dyskowych ;-) wraz z kolejną wiadomością wysłaną

2004-02-27 18:27:

Uprasza się o cięcie cytatów i odpowiadanie pod nimi.

Reply to
badworm

A ty zetnij ten durny naglowek (wierszyk z przedszkola). W sumie zabiera on wiecej miejsca niz cala twoja wypowiedz, a na dodatek przyprawia o mdlosci w bebechach. Co drugi post na tej grupie zaczyna sie od jakichs idiotycznych eposow a konczy ze wszad zaczerpnietymi wyswiechtanymi sloganami umieszczanymi w footer (stopce), a tresci postu w zasadzie nie ma. Placzecie wszyscy o ciecie cytatow tak jakby kazdy z was placil za uzywanie grup dyskusyjnych tak jak za ogloszenie w prasie (oplata za kazde slowo albo linijke). Uzywam N.G. od wielu lat i jeszcze nie kosztowalo mnie to nawet jednego zlamanego grosza. Jak wydaje ci sie ze ktos pisze zbyt duzo - nie czytaj , albo ustaw sobie filter. Chesz odpowiedziec na list ? - daj wyczerpujaca i sensowna odpowiedz. Jezeli nie znasz tematu - wylacz sie z dyskusji, nikt ci tego nie wezmie za zle.

Reply to
bubba

Osoba podająca się za: bubba przyczyniła się do uszczuplenia moich skromnych zasobów dyskowych ;-) wraz z kolejną wiadomością wysłaną

2004-02-29 02:31:

Wszyscy, którzy łączą się z internetem poprzez modem płacą za każdy odebrany bajt więc każda zbędna linijka cytatu jest przez nich traktowana jak śmieć, który dodatkowo zapycha serwery news. Jeśli twierdzisz, że na tej grupie nie ma rzeczowych i sensownych wypowiedzi to co tu jeszcze robisz? Może sam zaczniesz _sensownie_ odpisywać na wszystkie posty? Najwyraźniej nie znasz specyfiki tej grupy i nie wiesz co jest jeszcze dopuszczalne(chociaż się w zasadzie nie mieści w tematyce). A co do mojej wrotki i sygnatury - na temat tej pierwszej netykieta nic nie mówi, drugą mam prawidłową. Natomiast sposób odpowiedzi przez Adika i zasługują w jej świetle na PLONK-a. Podobnie jak twoje odzywki :-(

Reply to
badworm

Osoba podająca się za: Adik przyczyniła się do uszczuplenia moich skromnych zasobów dyskowych ;-) wraz z kolejną wiadomością wysłaną

2004-03-01 23:31:

Przede wszystkim:

-należy się stosować do zaleceń netykiety

-przed zadaniem pytania poszukać w archiwum(groups.google.pl) czy odpowiedź już wcześniej nie padła(mini-FAQ grupowe jest w trakcie tworzenia). To powinno wystarczyć na początek. Resztę zasad powinieneś wywnioskować obserwując wypowiedzi grupowiczów z dużym stażem. Nie kłóć się, staraj się nie pisać głupot(weź poprawkę, że za jakiś czas ktoś mniej doświadczony może przeczytać Twojego posta) a nie zgniniesz tutaj ;-)

Reply to
badworm