Szukam gniazdka micro SD

Szukam gniazdka microSD, takiego jak na poniższych modułach:

Chodzi o to, żeby wyprowadzenia znajdowały się za gniazdem. Wszystkie te, które widzę na Allegro ma pola lutownicze pod gniazdem. Co prawda idzie się do nich dostać (nawet cienkim grotem) przez otwory w ekranie, ale już zaprojektowałem płytkę, wykorzystując element z biblioteki Eagle'a, nie spodziewając się, że tak trudno będzie go kupić.

Nie uśmiecha mi się kupowanie gotowego modułu tylko po to, żeby potem wylutować gniazdko HotAirem. ;)

Ktoś może mnie odesłać do jakiegoś oznaczenia modelu, aukcji albo sklepu internetowego? Preferowani polscy sprzedawcy, bo podejrzewam, że na AliExpress nie będzie z tym problemu. Tylko nie chcę czekać miesiąca na dostawę...

Reply to
Atlantis

Atlantis pisze:

One wszystkie tak mają, na tym polega miniaturyzacja, bez żadnego ale da się to polutować ręcznie, demontaż hot'em bez zniszczenia jest możliwy, nie używaj więcej niż 330 stopni i będzie cacy. Jakbym przeszukał swój śmietnik to na pewno jakiś nowe nie lutowane bym znalazł.

[..]
Reply to
AlexY

pgw