Szukam domowego sposobu na...

....znalezienie przewodów w ścianie ( cegła ). Wykrywacza nie mam skąd pożyczyć. Interesuje mnie skuteczna metoda oparta na "znalezionych w szufladzie" częściach. Na przykład wzmacniacz od wieży, a na wejściu PHONO stara głowica od magnetofonu. Zanim to urzeczywistnię, może ktoś podrzuci sprawdzony pomysł.

Reply to
PeJot

Użytkownik PeJot napisał:

No w sumie jesteś blisko :) Robiłem to kiedyś tak: Stary walkman (ale musi mieć sprawną elektronikę)... wyciągamy z niego głowicę odczytującą i przedłużamy jej kabelki (ekranowany) tak aby można było wygodnie tym operować. Słuchawki na uszy i do boju :-) Coby znaleźć przewód w ścianie muśi płynąć w nim prąd... czyli powłączać oświetlenie lub coś wetknąć w gniazdko :) Przy zbliżaniu głowicy do przewodu będzie słychać charakterystyczny brrrruuummmmm...

Pozdrawiam G.K.

Reply to
Grzegorz Kurczyk

Grzegorz Kurczyk napisał(a):

/.../

No to do dzieła. W epoce przednewsowej bym po prostu poeksperymetował, a dziś człowiek się o duperele pyta :)

Reply to
PeJot

Konop napisał(a):

Który numer ?