Szukam przewodów w silikonie

Konkretnie 2 żyłowych obojętnie czy para czy ekran+żyła byle były okrągłe i o średnicy 1-1,8mm. Maja być elastyczne i odporne na agresywne środowisko (oleje) i podwyższoną temperaturę. Nie mam pojęcia gdzie szukac, może ktoś sie spotkał

Reply to
Peper

Użytkownik "Peper" snipped-for-privacy@no.net napisał w wiadomości news:eotmjl$ev6$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Warszawa, Wolumen sklep Semicon.

R.K.

Reply to
Ryszard K

Ryszard K napisał(a):

Ponieważ mam 150km w jedna stronę, to pozwole sobie jeszcze dopytać - mogą być czy pewnie są a może poprostu są :)

Reply to
Peper

Przewody takie są w TME, tylko że w większych ilościach (po 25m chyba). Nie wiem ile potrzebujesz.

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

Użytkownik "Peper" snipped-for-privacy@no.net napisał w wiadomości news:eotmjl$ev6$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

na googlach

1 z brzegu Włodek
Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

Szukaj przewodów pożarowych, nie sa tanie ale te w silikonie sa naprawdę wspaniałe - używa się ich np. do DSO. Mam z takich przewodów kable pomiarowe i jestem zadowolony - pod włąsnym cięzarem przegina się 1-2cm kawałek kabla.

Reply to
VSS

tyle że te pierwsze z brzegu maja srednicę zewnętrzną od 6,4 mm a ja potrzebuje maksymalnie 1,8 mm przy 2 żyłach wewnątrz, takie jak np. od słuchawki do discmana tyle, że w silikonie.

Reply to
Peper