Jasiu

From: "Jasiu" snipped-for-privacy@o2.pl To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Friday, October 21, 2005 7:27 PM Subject: Szukam "automatycznego przełącznika faz"...

W hurtowni przy takiej ilości pewnie można coś wynegocjować. Nie wiem jak jest z kupowaniem u producenta.

Władysław

---------------------------------------------------------------------- INTERIA.PL | Kliknij po wiecej >>>

Władysław Skoczylas

A nie mozna tego zrobic na 2 przekaznikach (jak prady male) lub stycznikach (jak duze)?

__ Pzd, Irek.N. (irek na serwerze 1024.pl)

Reply to
1024 Ireneusz Niemczyk

na przekaznikach tez bys zrobil...

Reply to
bad_skipper

From: "1024 Ireneusz Niemczyk" <adres snipped-for-privacy@jdziesz.w.starym.archiwum>

To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Friday, October 21, 2005 8:06 PM Subject: Re: Szukam "automatycznego przełącznika faz"...

Dawno temu robiłem coś takiego (jak nie było w sklepie) Jeden scalak i trzy styczniki A ostatnio "mój" wynalazek widziałem w sklepie na półce. Na szynę T35

Władysław

Władysław Skoczylas

A co robil scalak? __ Pzd, Irek.N. (irek na serwerze 1024.pl)

Reply to
1024 Ireneusz Niemczyk

----- Original Message ----- From: "1024 Ireneusz Niemczyk" <adres snipped-for-privacy@jdziesz.w.starym.archiwum>

To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Saturday, October 22, 2005 12:23 AM Subject: Re: Szukam "automatycznego przełącznika faz"...

Układ miał za zadanie zasilać urządzenie jednofazowe z sieci trójfazowej. Chodziło o to, że jak braknie napięcia na jednej fazie to układ miał poszukać innej "dobrej" fazy i podłączyć pod odbiornik. Na układzie był generator i licznik/dzielnik. Brak napięcia na odbiorniku uruchamiał generator, wyjścia licznika załączały kolejno styczniki z każdej fazy, w momencie jak pojawiło się napięcie na odbiorniku, generator stawał.