swietlowka energooszczedna a zla instalacja

Dnia 2004-11-15 10:58, Użytkownik michu napisał:

Jeśli to lekkie świecenie ma kolor zielono-żółty to poszukaj w archiwum

- pytałem o to kilka miesięcy temu. Wniosek był taki, że minimalne upływności przez ciało człowieka wystarczają do minimalnego zaświecenia.

Reply to
badworm

Potwierdzam ze najwiecej klopotow jest z kontaktami z neonowka. U mnie co pare sekund CFL na chwilke rozbylyskiwala...

Reply to
PAndy