Sumowanie sygnału kablówki i TV SAT w jednym kablu

Czy da się wprowadzić w jeden kabel a potem rodzielić sygnały MHz (kablówka) i GHz (cyfrowa TV sat)?

Pozdrawiam, PC

Reply to
PC

Użytkownik "PC" <p_c snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:fdcsm9$d1o$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

konkretnie

Kamtzu

Dzięki. Mój błąd. Kompletnie źle sformuowałem pytanie. Chodzi mi o to jak to się sprawdza?

Pozdrawiam, PC

Reply to
PC

tak, mozna tak zrobic o ile ten diplekser nie ma w torze SAT DC blockera. a sprawdza sie to chyba normalnie, nie musialem tak robic, dzis tego nie sprawdze, najwczesniej w poneidzialek moglbym zrobic taka probe z podobnym diplekserem. Rozsadniej do budowania takiej sieci jednak uzyc multiswitcha - cena jest wyzsza ale za to wzrasta uzytecznosc i funkcjonalnosc.

Reply to
PAndy