A wygląda to tak...

?v=3b9rZm0MB-g :/
bonusik, bo bez myszki:
aport piesek!
hau hau ha...qrva, miau, miau, miau!

Reply to
ACMM-033

Pan Maciek napisał:

Ja tak patrzę i widzę, że niektórzy wciąż starają się odpowiadać mu na poważnie. I to mnie dziwi. Podtrzymywanie, owszem, może być zabawne. Ale żeby samemu rozpoczynać?!

Użytkownik "Mario" snipped-for-privacy@w.pl napisał w wiadomości news:mqsde6$i97$ snipped-for-privacy@dont-email.me...

Huizyt?

Ajnał, ajnał, ajnał:))

Reply to
ACMM-033

ACMM-033 napisało:

Odra była jednak na bazie brytyjskiego ICL-a. Jeśli w środku trafił się element opisany cyrylicą, nie znaczy to, że była tam radziecka myśl techniczna. Zresztą miałem kiedyś praktyki robotniecze w warszawskim Omigu. Robili tam oporniki, również z napisem "MŁT" cyrylicą.

Ktoś, kto zajmował się recyklingiem sprzętu mainframe, mówił mi, że z cenami Odry jest jak z winem. Im starsza, tym droższa. Na podstawie rocznika dokładnie określano wartość. Zależało to od ilości złota -- najpierw było go dużo, z czasem grubości warstw malały. Te najstarsze miały bodaj kilka kilo, później najwyżej kilkadziesiąt deka. Złoto niewątpliwie radzieckie.

widziałeś mario moją inicjatywę, chciałbym, żeby starczyło ci kohones i żebyś dopisał się sam do mojej listy... czy może schowasz się w dupie tuska i gronkiewicz waltz?

Reply to
platformowe głupki

no same świry jak wiadć...

jakby Ktoś z PiSu mógł wspomóc to byłbym zobowiązany, do tego prosiłbym jakąś podpowiedź jak programuje się STM32?

Reply to
platformowe głupki

Ufff, szukałem dobre pare godzin ale w końcu znalazłem:

Cała sztuka to wpisanie specjalnego, tajnego ciągu znakow do google (taka wyszukiwarka):

"stm32 jak programować"

Całość tego ukrywania tematów w internecie śmierdzi spiskiem. Czy to nie poczatek cenzury w UE?

Reply to
Sebastian Biały

Nie marudź, wiele grup wymarło w necie z powodu znikniecia troli. Co prawda temat bez sensu ale po drodze udało sie pogadać i dowiedzieć o częsciach do Odry. Czyli jednak na +.

Reply to
Sebastian Biały

nie chciałbym przytaczać przykładów z wyzwolonej europy...

WSZYSTKO DOSŁOWNIE WSZYSTKO opisuje jakieś pojebane platformy uruchomieniowe...

kogo to kuw... obchodzi, jakieś platformy za 100 tyś $...

a ja chcę taki scalak:

mi się podoba...

jak stworzyć minimalny schemat uruchomieniowy, do zaprogramowania i migania diodą? a jakby jeszcze podpiąć USB to by była dopiero zabawa...

P.S. a nie boisz się ataku po komandosów?

Reply to
platformowe głupki

Trzeba mieć kohones, aby się znaleźć na liście umysłowo chorych? A ja myślałem ze pierdolca.

Reply to
Mario

Przytoczony link wskazuje palcem na programator ST-Link.

Można go dostac w TME za coś koło 100zł. Na allegro podróby za 20zł. Jak już masz dowolny JTAG to pewno też się nada.

W tym celu proponuje przeczytać np.

Jest też kilka innych których nie czytalem.

Swój swojego nie napada.

Reply to
Sebastian Biały

no niestety, ale widać muszę: pojechałeś europą...

może Ktoś inny znajdzie mi DZIAŁAJĄCY minimalny schemacik z STM32 (dioda

  • JTAG + USB)?
Reply to
platformowe głupki

jakiś obrazek znalazłem tu:

OK?

Reply to
platformowe głupki

Przecież takich projektów są tysiące w necie. Poza tym, po co Ci jakiś projekt do własnej produkcji jak i tak tego nie uruchomisz sądząc po Twoich pytaniach. Opis po polsku jak to robią chińczycy

ły możesz kupić :), dokumentacja, zaprojektowana PCB...
opisowa ze schematem minimodułu w Twoim ulubionym pdf
się projektem Nucleo, tylko kur...a nie pytaj o linka!!! To takie Arduino tylko na STM32, pinologia chyba zgodna, shildy pasują Aż głupio podawać linki do pierwszych lepszych materiałów jak tego jest ogrom, nie wspominam o DS od stma z grzeczności

Reply to
Jawi

Użytkownik Sebastian Biały napisał:

Przypomniała mi się pewna dyskusja z dzieciakiem, który w końcu zaczął grozić dyskutantowi (nie mi), że jet hakerem i w nocy włamie mu się do komputera. Zaczepiony odpowiedział, że nie boi się i nawet zostawi otwartą obudowę. Było zabawnie.

Reply to
Maciek

W dniu 2015-08-17 o 19:46, Jawi pisze:

więc nie karm trola. proste.

@
Reply to
Artur Miller

Pan Sebastian Biały napisał:

Zjawisko to znane jest ekologii pod nazwą problemu lisów i zajęcy lub podobną. Na jakiejś grupie, tfu, na wyspie chciałem powiedzieć, żyją sobie lisy i zające. Żyją w najlepsze, jedne i drugie zwierzaki mają się dobrze, a wyspa jest zielona. Gdy ktoś na wyspę przypłynie i zechce codziennie jeść zająca w śmietanie -- to nic złego się nie dzieje. Zajęcy starczy i dla niego, i dla lisów, bo zdążą się rozmnożyć. Gorzej, kiedy z jakichś powodów brakinie lisów. Wtedy zające namnożą się tak bardzo, że zeżrą wszysko co zielone, same z głoduodwalą kitę, a gdyby się nawet jakiś lis uchchował, to też padnie nie będzi emiał co jeść i uświerknie. Jest więc na tej wyspie podobnie jak w Usenecie.

Ja sam śmiałości nie mam, ale gdy koś zacznie -- do marudzenia mogę się przyłączyć. Może być na temat części do Odry, może być na temat zajęcy.