sukces zjednoczenia 20150711-2

co to za dziwny układ:

P.S. przepraszam za jakość ale nie dostałem grantu z europy i musiałem ciąć na środkach przekazu...

Reply to
platformowe głupki

Układ. Ten Układ. Zwany też szarą siecią.

pzdr bartekltg

Reply to
bartekltg

no no, to Ci się dżołk udał, żaden PiSowiec nie pojmie choćby wnioskował za trzech powców...

Reply to
platformowe głupki

jak tam Bartek, dalej jesteś na nie i nie da rady od Ciebie wyciągnąć wzorków na działanie cewki w przetwornicy?

Reply to
platformowe głupki

Przecież podawałem.

Po paru dniach napisałeś, żebym podał raz jeszcze, bo zgubiłeś, a poszukać posta Ci się nie che... To z całym szacunkiem, wypchaj się. Ja mam Ci szkolne wzorki któryś raz z rzędu (i nawet nie piszesz, o jakie wzorki chodzi), a Tobie nie chce się własnego wątku przejrzeć? Coś chyba Ci się poprzestawiało!

Nie masz wyjścia, będziesz musiał nauczyć się obsługi www i zerknąć na wikipedię.

bartekltg

Reply to
bartekltg

no bo wyjechałeś od razu z równaniami Maxwella...

Reply to
platformowe głupki

A co byś chciał? Nie ma prostszych równań elektrodynamiki! Można je sobie nazywać prawem gaussa (dla elektrostatyki i magnetyzmu), prawem Faradaya i prawem Ampera, ale to te same prawa.

W zastosowaniu też są proste, wystarczy brać wersję całkową.

pzdr bartekltg

Reply to
bartekltg

kiedyś Ktoś mi wyjaśnić... trzeba mieć nadzieję.

a co w sprawie mojego układu?

czy to jest ta przetwornica rezonansowa o której pisałem kiedyś (bez odzewu jak zwykle)? jak to działa?

Reply to
platformowe głupki

Jeśli nie maiłęś tego an studiach, nikt tego Ci nie wyjaśni, bo zajęłoby to kilka godzin. Bierz książkę i do roboty.

A skąd mam wiedzieć, o co kiedyś pytałeś. NO nie rób sobie jaj. Hmm, dopiero co pytałeś o wzroki, zupełnie nie mówiąc, do czego... Przeczytaj to i weź sobie do serca:

pamiętaj, że nikt nie prowadzi notatek z tego, o co kto pyta.

Wyglada na to, żę interenty nazywają to Half-Bridge (series) Resonant Inverter/converter

Przejrzyj swoje posty, potem przejrzyj posty innych osób zadających pytanie. Znajdź różnice. Robisz śmietnik na grupie, to odpowiedzi nie będzie. Nie wiem, co w tym dziwnego.

pzdr bartekltg

Reply to
bartekltg

to raczej powinno brzmieć: przejrzyj swoje posty i posty platformy obywatelskiej, a zobaczysz za jakie wnioski jedynie słusznie bo zasłużyli dostaje się granty z unii europejskiej...

ponawiam: co to za układ i jak działa?

P.S. ciekawe czy te książki o przetwornicach impulsowych na ebayu są coś warte, pościągałem pdfy z emula, to zbyt zachęcająco nie wyglądają, jakieś pryszczowate przykłady, otoczone wnioskami po/eu ku zjednoczeniu... moim zdaniem bez wartości, natomiast kilku książek nie znalazłem...

Reply to
platformowe głupki

Witam!

Na mój gust, ta wygląda podobnie:

Tutaj masz co nieco o obliczeniach i działaniu:

Dykus

rzeczywiscie zapomnialem o tej stronie DZ.

Reply to
platformowe głupki

Nic nie rozumiem z tego bełkotu. Ale tak, to jest właśnie powód, dla którego wszyscy omijają łukiem jak wariata.

Przecież dostałeś nazwę układu i linki... Mam Ci je streścić? Poszukać lepszych materiałow? Googla nie masz, czytać nie umiesz?

pzdr bartekltg

Reply to
bartekltg

no tak, sory i dzięki P.S. a o tym Maxwellu dla cewki to możemy pogadać?

Reply to
platformowe głupki

W dniu 2015-07-11 o 21:49, bartekltg pisze:

postawie Ci pomnik za cierpliwość :D

@
Reply to
Artur Miller

A ja go na nim ukrzyżuję - za karmienie trolla. ;)

mam taki pomysł, żebyście z dupy strzelali na forum eu.eu nie w moich wątkach...

Reply to
platformowe głupki

Mam taki pomysł, abyś z dupy strzelał na grupie o polityce, a nie we wszystkich wątkach i na wszystkich grupach.

Powrotu do zdrowia życzę Piotr

Reply to
Kviat

spoko, powiedz po, żeby nie srało w moich wątkach, jak zadaję pytanie to oczekuję odpowiedzi, a nie dupostrzałów mandziejeiwcza i świty...

Reply to
platformowe głupki

nie mogę pojąć, czy na newsach są sami kretyni z po? a gdzie są normalni? co to się dziwnego i jak to się stało, że nie ma tu Nikogo z PiSu na przykład...

Reply to
platformowe głupki