sukces zjednoczenia 20150820

czy Ktoś z PiSu bawił się może w zdalne sterowanie? co lepsze IR czy radiowe?

chodzi o sprawność (zasięg) urządzenia schowanego w metalowej obudowie z wyświetlaczami i pewną ilością cyfrówki...

Reply to
platformowe głupki

platformowe głupki napisały:

Każdy.

Tylko radiowe! Tu jest lista zarezerwowanych do tego częstotliwości:

puknij się tą biblioteką w ten pusty czerep!

Reply to
platformowe głupki

Proszę odpowiadać na temat...

Reply to
Grzegorz

W dniu 20.08.2015 o 22:14, Grzegorz pisze:

Widzisz gdzieś odpowiedź nie na temat (oprócz Twojej)?

Reply to
Czarek

Bo?

Pan Grzegorz napisał:

Sukcesów życzę.

W dniu 20.08.2015 o 22:22, Czarek pisze:

No nie załapali ;-) Tematem postu jest cytuję: "sukces zjednoczenia 20150820" Więc piszmy o zjednoczeniu, a nie o jakich tam zdalnych sterowaniach ;-)

Pozdrawiam Grzegorz Kurczyk

Reply to
Grzegorz

W dniu 20.08.2015 o 20:06, platformowe głupki pisze:

ja bym proponował zapytać fachowca. Znaczy Jarosława. On ma obcykane zdalne sterowanie prezydentem. Zapewne jest to zwykłe głosowe via GSM, chociaż może tam i jakieś mailowe być. Bo nie podejrzewam Wifi.

Reply to
sundayman

On 2015-08-21 15:37, sundayman wrote: (ciap)

Poprzedni był autonomiczny, miał wbudowaną sztuczną inteligencję i nie wymagał zdalnego sterowania.

Włodek ;-)

Po udoskonaleniu tej sztucznej inteligencji dało się zbudować ekspres do kawy potrafiący zrobić kawę na 7 różnych sposobów.

Reply to
Zenek Kapelinder

nie wiadomo co lepsze, sterowanie jarka czy dupostrzały europy "wolność"...

Reply to
platformowe głupki

użytkownik sundayman napisał:

Przecież miało nie być o polityce. Do jedzenia jest jeden pokój, do spania drugi, a do robienia kupy oddzielne pomieszczenie.

Reply to
leming.show

taaaak? a ja myślałem, że w po to jedność...

Reply to
platformowe głupki

Poprzedni był raczej anatomiczny i był sterowany ze WSI. WSIoki to albowiem są absolutnie najlepsze ludzie. Tym bardziej,że po akademiji GRU co daja całkowita gwarancję patriotyzmu i niezależności.

Reply to
Dupek Żołędas