Strojenie OTAKE 7090

Włodzimierz Wojtiuk
Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

Jeśli piszesz, że to stary telewizor a w dodatku pewno przywieziony z Niemiec, to mogą być "marne szanse". Przed kilkunastu laty trafiłem model Otake lub Orion, który miał syntezę uwzględniającą tylko zachodni układ kanałów (CCIR) , z fine tuningiem chyba tylko +/- 0,125MHz. Telewizor został sprzedany lub darowany komuś, kto miał kablówkę Porion, nadającą w/g zachodniego (wtedy jeszcze było to dozwolone) standardu. W Polsce był sprzedawany prawie identyczny telewizor - przepytywałem serwis - trzeba było wymieniać procesor, co było zupełnie nieopłacalne. Wmak

Reply to
wmak