sterownik wybieraka krzyżowego

Potrzebuje schemat elektryczny sterownika wybieraka krzyżowego. Czy ktoś mógłby mi napisać gdzie mógłbym coś takiego znaleźć, ewentualnie wspomógłby mnie jakimś przydatnym linkiem (gotowym schematem też bym nie pogardził ;-) ). Z góry Wielkie Dzięki!!! Mario

Reply to
Mario

Zapytaj na pl.misc.telefonia. Wprawdzie zasada dzialania wszystkich wybierakow krzyzowych jest podobna, to rozwiazania konstrukcyjne, a co za tym idzie sterowanie nimi - znacznie sie roznia. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawe o co pytasz... W internecie szukaj hasel "cechownik, rejestr, WK-610". Proponuje zerknac do starych ksiazek np. "Podstawy telekomutacji" Grzymek, Michalski, Taras albo lepiej "Urzadzenia komutacyjne miejscowe" Husarski, Taras. BTW. Jeszcze na poczatku lat 90-tych widzialem w jakims katalogu miniaturowe wybieraki krzyzowe. TG