Ethernet 10/100 phy MII/RMII

Witajcie,

Mimo przeszukania ofert sklepów z elementami elektronicznymi, do których linki padały na grupie przez ostatni czas w związku z przeróżnymi pytaniami, nie udało mi się znaleźć z ofercie któregokolwiek z nich zwykłego, standardowego transceivera (phy) do ethernetu 10/100. Wiele firm produkuje układy o takiej funkcjonalności (np.

ę go do zabaw z FPGA, wkrótce at91sam7x oraz at91rm9200, więc musi mieć interfejs MII/RMII (czyli standard). Interesują mnie 1-2 sztuki, całkowicie do celów hobbystycznych.

Czy może ktoś z was potrafi podpowiedzieć mi, gdzie takie coś mogę kupić/zdobyć/whatever ? ;)

Pomijam kombinowanie ze ściąganiem próbek i czekanie z nadzieją .. chcę poprostu zamówić i mieć.

Reply to
voices

O .. znałem stronę gammy, a jakoś przeoczyłem w poszukiwaniach. Zadzwonię do nich w poniedziałek i dam znać.

Jeśli ktoś zna inne alternatywy, nadal proszę o info.

Reply to
voices
Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Sprzedają na sztuki, wystarczy pojechać i kupić. Transformatorki + rj45 także mają.

Reply to
voices