Stacjonarny mp3

Ale wielkie. I ma mnóstwo niepotrzebnych mi funkcji :-(

P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz [kropka] pl

Male tez maja - mono i radio, i bluetooth... :)

el es

Reply to
el_es

Jest Sat, 1 Apr 2017 18:15:17 +0200, =?UTF-8?B?UGF3ZcWCIFBhd8WCb3dpY3o=?= pisze:

:)

Tego konkretnego nie widziałem/słyszałem. Zabawką to nie jest na pewno, jemu podobne to kawał solidnego sprzętu, który najczęściej można używać przez lata w trudnych warunkach. No, ale domyślam się, że nie o to chodzi w tym zadaniu.

k.

Reply to
Krzysztof Gajdemski

Jest Sat, 1 Apr 2017 18:20:57 +0200, =?UTF-8?B?UGF3ZcWCIFBhd8WCb3dpY3o=?= pisze:

Ten spełnia wymagania (mam, kiedyś używałem):

Stacjonarność można osiągnąć za pomocą kleju/taśmy.

k.

Reply to
Krzysztof Gajdemski

W dniu 01.04.2017 o 20:33, Krzysztof Gajdemski pisze:

Odpada. Ma wyświetlacz ;-)

Reply to
Kaczin

Jest Sat, 1 Apr 2017 20:55:42 +0200, Kaczin pisze:

Faktycznie. Pass. :(

k.

Reply to
Krzysztof Gajdemski

W dniu 2017-04-01 o 13:50, Paweł Pawłowicz pisze:

Może Wiwa HD-5

t-1

Paweł Pawłowicz pisze:

[..]

Ja nie bo mi słoń na ucho nadepnął, aczkolwiek ostatnio Vangelisa słuchałem i w cichej partii któregoś utworu były jakieś artefakty których raczej tam nie powinno być, wyłapałem bo dość głośno grało. Jak już to FLAC polecam.

Reply to
AlexY

Zdecyduj, albo jakość albo mp3.

Reply to
Marek

Jakich błędów?? Jak masz błędy odczytu to wywal nośnik.

Reply to
Marek

W dniu 2017-04-01 o 22:50, t-1 pisze:

Brak wyjścia na słuchawki.

P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz [kropka] pl

W dniu 2017-04-02 o 10:49, Marek pisze:

Nie ma tu sprzeczności. Co już ustaliliśmy.

P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz [kropka] pl

użytkownik Paweł Pawłowicz napisał:

Plus 100 innych, ale już z wbudowanym wzmacniaczem. Takich "stacjonarnych" wielkości kartki A5 z wbudowanym wzmacniaczem jest najwięcej. Takie mam na myśli:

Pakowanie samego odtwarzacza mp3 do byczej obudowy mija się z celem. Co do jakości mp3 w 320kbps, 9 na 10 audiofilów nie słyszy różnicy, ale 192kbps nie jest już fajne.

Reply to
V.L.Pinkley

Jedyne.co ustalililiscie to mity. Mp3 jest stratny i tyle w tym temacie. Jeśli przyroda chciała aby w Stradiwariusie było słychać 12 alikwotę to ona tam ma być.

Reply to
Marek

Paweł Pawłowicz pisze:

Nie, nie ustaliliśmy.

Reply to
AlexY

W dniu 2017-04-01 o 16:17, HF5BS pisze:

i amplitunerach, Smart-TV, BD-Player'ach, NAS'ach...

Reply to
Irokez

W dniu 2017-04-02 o 12:56, Marek pisze:

Wyślę, że w przypadku muzyki zapisanej elektronicznie, jakikolwiek rodzaj formatu nie podasz, jest on stratny. Czy samo próbkowanie 16bit nie jest już stratne?... no 24bit.. też stratne, tylko trochę mniej... 48bit? a jakże, też stratne tylko znowu trochę mniej...

W/g mnie dochodzimy do patologii typu MP3 błee, ATRAC ok, DD kupa, DTS miód.

Tymczasem dobrze zrobionego ATRAC czy MP3 zdecydowana większość ludzi nie rozróżni na ślepym teście od CD-Audio (chyba tylko 16 bit? prawda?).

No więc Paweł potrafi zrobić nierozróżnialne w ślepym teście dla niego MP3, tylko potrzebuje do tego fajnego sprzętu. Porządne* słuchawki pewnie już ma jak i odpowiedniej klasy wzmacniacz Stereo z głośnikami.

A Wy tu ciągle krucjaty audiofilskie na pl.misc.elektronika.

*-tu znowu się kłania własna ocena, mi na przykład wystarczyły Sennheisery HD555 wybierane w sklepie słuchając moich kawałków nagranych na MiniDisku SONY.

Zdrówko

Reply to
Irokez

Irokez pisze: [..]

Nie wymyślaj definicji na coś co już jest zdefiniowane. Rozróżnij digitalizację od kompresji bo o tym mowa.

[..]

Nie zmienia to faktu rozbieżności z oryginałem.

[..]

Nie widzę krucjaty tylko rozbieżność w wymaganiach.

[..]
Reply to
AlexY

W dniu 2017-04-02 o 18:10, AlexY pisze:

A ja nie, cytuję Pawła: "Pomijając kwestię oryginalności pomysłu na stacjonarny odtwarzacz mp3: czy takie coś w ogóle jest dostępne?" "Przy porządnie zakodowanej muzyce nie będziesz w stanie rozróżnić, czy odtwarzany jest sygnał z CD czy mp3."

Więcej nie znalazłem.

No więc rozbieżności wymagań nie ma. Paweł wie co szuka i wie co może uzyskać z MP3 (bo przestaje przy ustawieniach jakie sobie zrobił podczas kodowania do MP3, słyszeć różnicę).

Więc sytuacja robi się klarowna... szukamy fajnego stacjonarnego odtwarzacza MP3, np. tak jak to kiedyś SONY robiło fajne odtwarzacze MiniDisk, o jak ten na przykład:

zamiast kieszonki na MD, Paweł chciałby kieszonkę na SD / USB.

zdrówko

Reply to
Irokez