mp3 player na radio kazetofon

rekao mi frend da postoji uredjaj na koji se spoji mp3 player preko usb-a i taj uredjaj se spoji tj ubaci u radio kazetofon u autu i ko fol to svira mjuzu s mp3 playera jel to postoji? kako se zove? cheers

--
JA IMAN PLAJSTEJ©N NA DISKETE, MADE IN KNIN!
Reply to

Hm. To sam vidio. Zapravo je to radio modulator koji ti prebacuje pjesme na neku radio frekvenciju i onda ti s svojim kazetofonom to mozes demodulirati preko radia pa slusati. Ako na to mislis.

Druga solucija je da kupis adapter za kazetofon. To je u stvari kazeta koja nema traku nego se spaja na izlaz za slusalice od mp3playera. Taj signal stvara na maloj zavojnici magnetsko polje koje kasnije pokupi glava od kazetofona i reproducira kao obicnu kazetu preko pojacala i tak. Ima dosta veliki sum, ali kak radi to nije ni cudo. Uglavnom, nije tak lose :)

--
Petar Klicov, makni SPAM za reply
kaciga glavu èuva, a ¹ta èuva kacigu !??!?

To je dobra ideja. Napravi mali FM oda¹iljaè za nekih 5-10 m (znaèi vrlo male snage) , narihta frekvenciju, slu¹a na na auto radiju i svi sretni :)

Reply to
EnigmA

ja sam uzeo 3.5 mm jack, na jednom sam ga kraju odrezao i na kazetofonu direktno na tiskanu ploèicu spojio taj signal ( naravno preko otpornika od

100 k za svaki signal ) ionak nemam nijedne kazete pa sam kabel izvuko kroz otvor za kazetu, radi ko beba..

ak nekog zanima mogu poslat slike na binse

Reply to
Zheljko

sorry kabel sam na jednom kraju odrezao, a ne jack... ;)

Reply to
Zheljko

vrlo

:)

Kupio sam takav modulator u Mikronisu za 79 kn. Usteka se mjesto upaljaca, 3.5 mm jack za MP3 player i jos ima preklopnik za izbor frekvencije. To sam lijepo ustekao, nije bas kao kad direktno slusas MP3 ali ajde. I onda lijepo upalim motor i dobijem kao bonus zvuk zubarske busilice :-)))))

To ce sad biti lijepi poklon nekome za rodjendan.

Reply to
gnekker

Meni je ta kazeta adapter cisto lijepo svirala pred 4-5 godina, kupio u Cipoteci onda , sad je ima svuda za kupiti. Zvuk je bio bez suma skoro "k'o sa cedea" :-) . Sjecam se da me je vise zezala mehanika u njoj jer kazic vrti kao i pravu kazetu a u njoj zu zupcanici koji prenose vrtnju na drugi kolut. Kazic je kontrolirao brzine vrtnje i u nekim momentima bacao kazetu van jer mu nesto nije odgovaralo ....

Reply to
Chipps

Je, to je ideja. Tak sam ja spojio laptop na kazetofon. Jedino sto moras nekak prevariti kazetofon da prebaci ulaz s radia na kazetofon :)). Kak si to izveo. Gurao si rukom polugu, ili nekaj drugoga?

--
Petar Klicov, makni SPAM za reply
kaciga glavu ?uva, a ?ta ?uva kacigu !??!?

Pero erote:

trenutno za varanje kazetofona koristim olovku kojom gurnem onaj pin koji ukljuèi mehanizam, a motor sam otpojio da ne vrti bezveze, kad budem stigel onda æu prevarit elektroniku sa prekidaèemn negdje izvana ili automatskom detekcijom signala...

Reply to
Zheljko