Sprzetowy codec MP3 - sugestie?

Witam,

budujac odtwarzacz MP3, oparty na ARMie AT91SAM7, postanowilem pojsc na skroty i miast implementowac codec w programie, pomyslalem wstawic sprzetowy dekoder. W zwiazku z tym prosilbym o sugestie osob, ktore mialy do czynienia z takimi ukladami - czym warto sie zainteresowac? Najlepiej by bylo, gdyby uklad dal sie lutowac w domu - BGA czy LQFP srednio mi sie usmiecha, a nic innego nie spotkalem. Czy sa jakies podstawki do tego typu obudow?

Pozdrawiam, Krzysiek

Reply to
Krzysztof Pisaniec

Krzysztof Pisaniec napisał(a):

Np. układ VS1002.

Kristech

nie demonizowalbym problemu lutowania LQFP a z dekoderow polecam STA013 - IMHO najlepszy dekoder na rynku bo poza zaladowaniem listy rejestrow nie wymaga nic - mozna wkaldac mp3 tak jak jest - dekoder sam sobie rozbierze mp3, wyizouluje tagid i zwroci do wykorzystania itd. btw nie rozumiem dlaczego majac ARM'a nie zrobic softowego dekodera mp3 a przy pkazji FLAC, OGG itp... no ale nie moja sprawa...

Reply to
PAndy

Full software player nie jest trudny do zrobienia jeśli użyć gotową bibliotekę dekodera. Linki do mojego "samograja" za 40zł:

ę zwrócić uwagę na haj-endowy przetwornik C/A 1-bit he he:)

Reply to
point

PAndy napisał(a):

A ile MIPS w przybliżeniu wymaga odtwarzanie MP3?

Reply to
Adam Dybkowski

Bardzo dziekuje za wszelkie propozycje, chyba faktycznie najpierw sprobuje jak dziala software'owe dekodowanie, pozniej ewentualnie sprobuje posadzic jakas kostke.

Pozdrawiam, Krzysiek

Reply to
Krzysztof Pisaniec

Bardzo dobra dynamika, bas i średnica, góra trochę sypie piachem i sybilanty są metaliczne czasami ale to może być wina niebieskich kondensatorów w zasilaczu;) Mówiąc po ludzku gra jak dobre radio UKF FM. Osobiście nie spodziewałem się tak dobrego efektu po PWM.

Reply to
point