Sony MD

Mam pytanie o możliwości odczytu z MiniDisków MD. Facet w sklepie powiedział mi ze domyślnie jest zablokowana mozliwość przegrywania z MInidisk do komputera przez USB .. w drugą stronę da sie bez problemów.. Moze ktos sie orientuje co mozna zrobic aby tą blokadę obejść.. jakiś flash oprogramowania..moze.. , thx

Reply to
fakir

Mon, 04 Aug 2003 10:41:56 +0200 jednostka biologiczna o nazwie fakir snipped-for-privacy@meil.pw.edu.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Kopiowac analogowo. Na znalezienie na necie poprawionego oprogramowania do Mini Disc'a nie masz co liczyc.

Reply to
BLE_Maciek

Mon, 4 Aug 2003 13:08:31 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "Bruno W?tpliwy" snipped-for-privacy@pop.alpha.net.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Tzn. co ? Robia takie rzeczy ? :-)))

Widzialem wprawdzie na necie poprawiony soft do automatu telefonicznego (do niebieskiego urmeta zdaje sie byl), tzn. zachowywal sie normalnie, tylko jezeli przy podnoszeniu sluchawki nacisnelo sie # to dzwonilo sie za darmo. Gotowy pliczek BIN, tylko do EPROMa wgrac i podmienic... :-)))

Reply to
BLE_Maciek

Monday, August 04, 2003, 1:21:59 PM,BLE_Maciek nastukał(ła):

B> Mon, 4 Aug 2003 13:08:31 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "Bruno B> W?tpliwy" snipped-for-privacy@pop.alpha.net.pl> wyslala do portu 119 B> jednego z serwerow news nastepujace dane:

B> Tzn. co ? Robia takie rzeczy ? :-))) Przeciez do kamer DV z wyjsciem FireWire sa nawet Clipy do sciagania blokady zapisu - wiec pewnie i do minidisca by znalazl.. Apropo to moze w ty samym miejscu mu to zrobia (bo bin-y do clipow tez nie tak latwo dorwac, drogo to sprzedaja...)

> [...]

Reply to
=?Windows-1250?B?o3VrYXN6IEJvbGVzdGE=?=
Reply to
Grzegorz Kasprowicz

Dnia 2003-08-04 12:10, napisałeś:

Kurka może jednak... kopiować analogowo ??? :(

Reply to
fakir