Re: Kontroler MIDI - jak???

Monday, August 04, 2003, 10:11:42 AM,ekd nastukał(ła):

e> Witam. e> Ten temat już się kiedy¶ pojawił na tej grupie, ale ponawiam go, ponieważ e> nie mogę znaleĽć nic na ten temat. e> Chodzi o zrobienie kontrolera MIDI do komputera. Taki na n*8 szt. e> potencjometrów. Wiem, że to prosta aplikacja jakiego¶ '51 i przetwornika/ów e> A/D + potencjometry. Szkopuł w programie. Czy kto¶ zrobił co¶ takiego???? e> Był tu niejaki DARQ, wiem, że zmontował, wiem, że miał program. Pomocy...!!

nawet polskie konstrukcje. Pewnie w linkowni jest jeszcze wiecej stronek. Polecam!! Naprawde fajna stronka.

Reply to
=?Windows-1250?B?o3VrYXN6IEJvbGVzdGE=?=