Pytanie o wieże SONY

Witam Może ktoś będzie wiedział bo szukałem na stronach producenta ale takich dokładnych informacji nie ma. Otóż przy ostatnich porządkach zauważyłem że mam różne części zestawu, wieża MHC-RG220, kolumny SS-RG440 pilot też inny ... Tak właśnie się chciałem dowiedzieć jaką faktyczną moc mają te moje głośniki RG440 ? Czy do takiej wieży bez wyjścia na subwofer da rade pobpiąc subwofer ???

Reply to
Michał