Sonda na temat drukarek do termotrasferu

Witam,

Przymierzam sie do zakupu drukarki/skaner/xero, zalezy mi rowniez zeby dalo sie nia nakladac sluszne ilosci tonera dla potrzeb termotransferu prosze o opinie, jesli byl juz podobny temat to o link.

Reply to
g.d.

Witam.

Z tymi "słusznymi ilościami" to sam nie wiem do końca. Mam najtańszą drukarkę Szajsung ML-2010PR i jak dam wydruk najlepszy, to daje tyle toneru, że czasem lubi się ciut rozpływać. Najlepsze efekty uzyskuję na wydruku normalnym.

Poprzednio miałem wiekową drukarkę Panasonic KXP-6500 i na niej też na wydruku normalnym było najlepiej.

Bardzo dużo zależy od papieru.

Mariusz

[g.d.] pisze:
Reply to
Mariusz Koniarz

Dnia Fri, 22 Aug 2008 10:00:00 +0000 (UTC), [g.d.] napisał(a):

Ja mam Lexmarka E150 i drukuję na ulotkach z jakiegoś banku (gładki i sztywny papier) - płytki robią się bez problemu (robię małe płytki więc wystarcza mi żelazko).

Pozdrawiam, Henry

Reply to
Henry(k
[g.d.] pisze:

Minolta 1250W, 1250E, oraz cała seria (ten sam toner, ten sam hardware praktycznie, różnice marketingowe) - najlepiej płytki wychodzą "na najzwyklejszym wydruku". W trybie 1200dpi da się zejść <10mils jak się ma dobrą maszynkę do transferowania (np z fusera) która ma stały docisk i temperaturę (gdy temperatura się zmienia - widać przy tak cieńkich ścieżkach jak raz mocniej się rozlewają i są dziurawe, a raz słabo przylegają i sie dają zetrzeć)

Reply to
BartekK