Programowa obsługa drukarek na LPT

Witam serdecznie!

Mam pytanie - znacie może jakieś adresy stron, gdzie opisana jest szczegółowo programowa obsługa drukarek na LPT? Tryb tekstowy (dosowy), tryb graficzny, kody sterujące itd. Z góry dzięki za wszystkie linki. Szczeg. omówienie interfejsu LPT itd.

Pozdrawiam serdecznie Mariusz

Reply to
ele mid

Dnia 2004-09-17 12:53, Użytkownik ele mid napisał:

Na temat sterowania znajdziesz sporą dawkę informacji tutaj:

Miałem też adres do strony z opisem kodów sterujących do IBM/Epson ale niestety już jej nie ma i została tylko kopia z Google:

badworm

Użytkownik "badworm" snipped-for-privacy@post.pl napisał w wiadomości news:414b1ee7$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl

Zajrzyj również tutaj (Jan Axelson's page):

Marek Dzwonnik