Tuning Laptopa Optimus 486DX4-100 DSTN gdzie instrukcja serwisowa?

Mo¿e troszkê nie na temat ale kiedy¶ pyta³em o mo¿liwo¶æ podpiêcia du¿ego CD-ROMU do bardzo starego laptopa 486 i dzisiaj mam pytanie, mo¿e kto¶ posiada instrukcje serwisowa do laptopa OPTIMUS 486DX4-100 DSTN, Indeks: N4D-3254-06 , pod klawiatura znajduje sie procesor Intel 486 DX 4 100 Mhz i zworki na p³ycie do ustawieñ jak sadze rodzaju procesora i napiêcia, chcia³bym lekko podrasowac ten procesor/laptop powiedzmy o te 20 Mhz :) albo wstawiæ AMD 5x86 133/166 Mhz bo jest on zgodny z seria 486. Procesor sie ma³o grzeje a baterii tak jest padniêta wiedz z chêci± bym sie pobawi³ w taki ma³y tuning, posiadam zdiecia cyfrowe tego laptopa z widokiem na p³ytê i zworki. Pozdrawiam

Reply to
PoSaZek

U¿ytkownik "PoSaZek" napisa³ w wiadomo¶ci news:bgajnp$hr6$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl... [ciach]

albo

[ciach]

Równie¿ jestem zainteresowany tematem. Tak¿e posiadam takie "cudeñko" - trzyma siê ca³kiem nie¼le... Pozdrawiam Piotr

Reply to
piotrk

U¿ytkownik "piotrk" napisa³ w wiadomo¶ci news:bgasci$oeg$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

No wlasnie..... mysle ze bez problemu sie da trzeba tylko znalezc informacje na temat konfiguracji zworek :) co do akumulatora to prawdopodobnie w tym pudelku jest 6 ogniw standardowych "paluszkow" o nie wielkiej pojemnosci mozna by je poprostu wymienic na jakies mocniejsze za groszowe pieniadze. tak sobie mysle ze dalo by sie w tym laptopie dodac tez jakas prosta karte dzwiekowa ;) tylko gdzie to ma sloty odpowiedniki PCI ?

Reply to
PoSaZek

Thursday, July 31, 2003, 1:26:27 PM,PoSaZek nastukał(ła):

P> Użytkownik "piotrk" <piotrk@WYTNIJ_TOitserwis.pl> napisał w wiadomo¶ci P> news:bgasci$oeg$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]

Reply to
=?Windows-1250?B?o3VrYXN6IEJvbGVzdGE=?=