Sklep internetowy - poprosze o opinie

Witam, Czy ktoś z grupowiczów kupił cokolwiek na

A w szczególności jakąś komórke? Najbardziej mi zależy na opiniach osób które miały jakieś problemy z kupionym towarem. Przeszukałem polskie grupy, tylko na fotograficznej znalazłem jakieś opinie - "niestety" nikt nie podzielił się problemami.

Reply to
Chris Willow

No prosze grupa pl.misc.elektronika jak zwykle niezawodna :) Przy wysyłaniu tego posta pomylilem grupy - miał iść na pl.misc.telefonia.gsm

Dziękuje za odpowiedz.

Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku Krzysztof

Reply to
Chris Willow