skąd biblioteki ATMEL`a do protela?

sciagnelem biblioteki atmela do protela z elektrody, ale nie ma tam podstawowych mikrokontrolerów takich jak 89c2051 czy 4051 albo jaka kolwiek ATMEGA. Potrzebuje biblioteki, w której jest atmel at89c4051.

Reply to
Panoramix

a przerobić np z Philipsa, czy Intela nie da się ?

no nie wiem, lamer jestem jeszcze :) a jak? poprostu wziać INTELA 8051 i wykożystać jego? niby oba są 20 nóżkowe ale czy nóżki będą sie zgadzać? a ten philips to jaki?

Reply to
Panoramix

Ma sie zgadzac typ obudowy a jesli robisz plytke ze schematu to dodatkowo musisz zmienic oznaczenia wyprowadzen w bibliotece .

Reply to
::WireFree::

Witka !!

może tu:

JJMafia

Przepraszaqm za upierdliwość, ale na protelu pracuje dosłownie od wczoraj. Moszesz mi powiedzieć jak zrobić to o czym mi napisałeś? :)

Reply to
Panoramix