siec profibus

Witam, od niedawna zacząłem bawię się siecią przemysłową Profibus-DP. Wszystko działa ładnie i pięknie dla niskich prędkości 9,6 19,2 lub 93,75 KBits/s. Jednak powyżej tego nie uzyskuje już połączenia pomiędzy Masterem a Slavem. Sprawdziłem terminatory na końcówkach przewodu RS-485 i są one wykonane wg. standardu: 220ohm pomiedzy sygnałem A i B, orac 390ohm do masy i do 5V. Zarówno Slave jak i Maser as przystosowane do działania przy prędkości do

12M. Może ktoś z was spotkał się z podobnym problem i podzieli się ze mną spostrzeżeniami lub ewentualnie dobra rada. Dziękuję z góry ze wszelkie odpowiedzi
Reply to
Piotr Lach

Użytkownik Piotr Lach napisał:

JAk wyglada konfiguracja ? Zasilanie to samo czy różne ? SCHEMAT !!!! Odległość i wszystko inne co Ci przyjdzie do głowy.

Dlaczego bez tych informacji nikt Ci nie poradzi? Bo to wygląda mniej wiecej tak: Mam telewizor . Jest dobrze podłączony troche go słychać ale jak chce głośniej to nie moge. I jaką byś dał odpowiedź ? A przyczyną może być wszystko po drodze - od rozładowanych "paluszków" w pilocie do uszkodzenia toru audio.

Wiec jeżeli chcesz pomocy to musisz to wyjaśnić "JAK CHŁOP KROWIE NA ROWIE "

Adam

Reply to
Górski Adam