profibus

Laièko pitanje: ima li profibus veze s RS485? Da li on le¾i na RS485 protokolu ili nema nikakve veze s njime? Mo¾e li se za profibus kabel du¾ine 150m upotrijebiti obièni telefonski ili instrumentacijski LiYCY kabel?

Reply to
Ximenez

Paaaa, RS485 nije protokol vec opis fizickog medija (zica i naponi/struje) kroz koji idu podaci (definirani profibus protokolom).

Za zicu mislim da bi islo ako ti je brzina komunikacije mala. Za vece brzine, UTP ili STP kabel.

Reply to
Svemirko

bolje ne. postoji "profibus kabel" made by siemens, crna pa ljubicasta izolacija i unutra dvije zice crvena i zelena u parici (twisted pair) + oklop..... garantirano ide 300 metara (moze i vise s repetitorima).....

za male udaljenosti (par metara) moze bilo sta.... ja sam najduze 7 metara licija stavija.... za sve preko 10 obavezno parica.... preko 50 (otprilike) obavezno terminacija s otpornicima na krajevima (postoji konektor s zakljucnim otporima, bas za profibus....naravno made by siemens)

made by siemens = pare care samo pare :)

Reply to
ja

imam samo jedan mjeraè, jedan jedini... na udaljenosti od 150 metara.

mjeraè vozi PA koji treba konvertirati u DP.

a znamo ¹to je siemens...

Reply to
Ximenez

OK. mislio sam kao kod RS232 postoji opis fizièkog suèelja, ali i protokol RS232. Ma to (oèito) neæu ja pu¹tati u rad, ali moram pripremiti kablovinje.

dio instalacije se pola¾e vani u kabelski kanal. ako se ne varam, UTP i STP nisu kabeli za vanjsko polaganje.

Reply to
Ximenez

"profibus kabel" obavezno.... no razmisli i o optici, posebno ako kabel ide po "sumljivom podrucju" jer vrlo lako grom moze prosetati po oklopu i izgorit ti nesto... nije 150 metara toliko puno ali nije niti malo.... vidi s koliko novaca raspolazes pa razmisli

Reply to
ja