Serwis wyjazdowy Wrocław? (TV Sony)

Witam!

Potrzebuję namiary na dobry i niedrogi serwis wyjazdowy we Wrocławiu do TV SONY KV-X2951D. Możecie mi coś polecić? A może ktoś się podejmie naprawy? Objaw: sfałszowane kolory (zbyt dużo czerwieni). Kiedyś stracił zupełnie kolory i był w serwisie. Coś pogrzebali, wymienili jakieś drobiazgi i od tamtego czasu ma problemy z kolorami. Mam do niego serwisówkę. Grabiszyn.

Pozdraiwam Tygrysek

Reply to
Tygrysek