ściemniacze fazowe...

Jesli w slad za rekojmia idzie gwarancja, to nie ma problemu, wystarczy wykazac ze lampa nie swieci obecnie :-)

Jesli gwarancja jest krotsza, to sam jestem ciekaw jak sie interpretuje ustawe - urzadzenie bylo zgodne z umowa skoro dzialalo, a zepsucie jest na ryzyko nabywcy, czy skoro teraz nie dziala, to najwyrazniej z powodu wady ukrytej obecnej jeszcze za produckji czyli takze juz w chwili sprzedazy.

Jeszcze mozna popatrzyc na zywotnosc deklarowana - jak napisali np

6000h, to mamy 250 dni bezwarunkowego dochodzenia swojego, a i przekonac sad ze przeciez w domu zarowka nie pali sie 24h dziennie moze byc latwiej :-)

Ale czy 6000 h to zywotnosc, czy moze srednia zywotnosc? Bo na podstawie jednego przypadku zdecydowac o sredniej bedzie ciezko...

pzdr mk

Reply to
mk

mk napisał(a):

Używałeś, możesz się podzielić wrażeniami? Napisz tez gdzie to można kupić i za ile - wizyta w okolicznych hipermarketach i pobieżne googlanie nie dało rezultatu.

Reply to
Darek R.

Nie. Nie używałem, na własne oczy nie widziałem, widziałem tylko w katalogu.

na swojej stronie internetowej ma listę sklepów z którymi współpracuje, może tam trzeba spytać. Może konkurencja też ma już coś podobnego, a jak nie ma, to pewnie tyko kwestia czasu, a będą mieć.

Widziałem natomiast w działaniu Dulux Vario, osobiście nie używam. Cóż można powiedzieć... działała i już. Dostępna np. na Allegro:

pzdr mk

Reply to
mk

Wydaje mi sie ze Philips juz pare lat temu cos podobnego zrobil.

A w praktyce .. wygodne to ? I czy nie bedzie tak ze nigdy nie wiesz jak mocno sie wlaczy ?

mk napisał(a):

Muszę poszukać - w każdym razie w byle hipermarkecie się tego nie kupi.

Miałem podobny wynalazek Philipsa:

"Słabsze" świecenie realizował bursztynowy LED. Niestety po pół roku używania coś padło i już nie mam 2w1 tylko zwykłą świetlówkę, którą muszę włączać trzema naciśnięciami wyłącznika :( Generalnie nie polecam.

Reply to
Darek R.

Żarówki są obrzydliwe. Tylko świece (woskowe) dadzą maksimum doznań estetycznych ;)

Pzdr. Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz

:-) Świetlówka Osrama, to raczej nie ten przypadek (albo dają tam naprawdę mocne PowerLED'y). Pewny jesteś, że ten Philips nie jest podróbka?

Osram daje dość długą gwarancję. Ponadto przy jednym pstryknięciu świeci pełnym strumieniem, co też wydaje się być w większości sytuacji wygodniejsze.

pzdr mk

Reply to
mk

mk napisał(a):

Raczej tak. Chyba że po pierwsze Tesco sprowadza podróby, a po drugie fałszerze organizują własne promocje z dokładaniem do świetlówki bajek dla dzieci na CD :D Jak już całkiem padnie to zobaczę co tak naprawdę w środku siedzi.

Reply to
Darek R.

Dnia 2007-03-16 16:50, Użytkownik Marcin Stanisz napisał :

a co z naszym rodzimym wynalazkiem, czyli lampą naftową?? ;-)

Michał

Reply to
Michał Baszyński