Schemat zasilacza ATX na KA7600, poszukuję???

Hej! Mam cztery jednakowe zasilacze ATX, uszkodzone w ten sam sposób.

Chyba pomocnicza przetwornica na małym transformatorku przestała stabilizować, i uszkodziła parę rezystorów i nie mogę odczytać ich wartości.

Chyba przyczyna musi leżeć w jakimś elektrolicie.

To chyba musi być jakieś typowe uszkodzenie, może ktoś się spotkał z tym????

Reply to
Robert R

baardzo typowe... i nie tylko te rezystorki padly...:(

Reply to
Greg

Osoba podająca się za: Robert R przyczyniła się do uszczuplenia moich skromnych zasobów dyskowych ;-) wraz z kolejną wiadomością wysłaną

2003-09-25 12:26:

Poszukaj w archiwum, było sporo informacji na temat naprawy zasilaczy ATX(wraz z linkami do schematów).

Reply to
badworm