Samsung SFT-702E - padł po flashowaniu

Witam

Dostałem "martwy" tuner satelitarny Samsung SFT-702E. Wiem tylko tyle, że gościu chciał wgrać jakiś soft celem "polepszenia" :-(

Po próbie flashowania tuner zawiesił się i teraz nie daje jakichkolwiek oznak życia. Nie reaguje nawet na przycisk power.

Czy jest możliwość ponownego wgrania odpowiedniego softu? Ściągnąłem jakiś program do ładowania softu ale nie udało mi się znaleźć samego softu.

Pomóżcie w miarę możliwości :-)

Reply to
Shreek

Moim zdaniem nie da się wgrać softu do niedziałajacego urządzenia. Aby procesor zadziałał musi mieć działające oprogramowanie. To tak jak bys chciał wgrać windowsa do komputera który nie ma systemu żadnego - on nie będzie po prostu działał.

Pewnym rozwiązaniem (teoretycznym) jest przegranie wsadu z flascha z działającego tunera do tego niedziałającego Ale trzeba zdjąć tą pamięć, potrzebny jest też programator i odpowiednia przejściówka - a więc to jest raczej nie realne do wykonania w naszych (polskich) warunkach

Leszek

Reply to
Leszek

Podstawowy blad myslowy zrobienie tego wlasnie w taki jak napisales sposob jest jak najbardziej mozliwe i realne i nie przekracza mozliwosci przecietnego praktykujacego elektronika w Polsce (wlasnie stad tak duza popularnosc programatora Willem).

Po drugie wiekoszosc wspolczesnych prockow w STB posiada mozliwosc ladowania oprogramowania i programowania flash przy pomocy JTAG.

Reply to
PAndy

Jak widac w polskich warunkach da sie zrobic wszystko :) No i tak jak pisze PAndy Jtag wystepuje praktycznie we wszystkich box'ach.

Reply to
Rafal