padł monitor - pomocy :)

Sprawa wygląda tak Mam 19'' Gateway EV910(1,5 roczny) i od niedawna jak go odpalam to jest zwężony od góry do połowy. Czasami też nic nie widać tylko cały ekran wygląda jak tęcza Ja go zostawię na jakiś czas to obraz z tęczy przechodzi w zwężenie od góry do połowy (widać tylko dolną część obrazu i paski na górze),a później (czasami po 10min a czasami pokilku godz.)wskakiwał normalny obraz. W tej chwili od razu jest zwężony i już normalny obraz nie wskakuje.

Pomóżcie , co mogło się popsuć? Kineskop, elektronika .

Mam możliwość kupienia identyczny sprawny monitor z kiepskim kineskopem. Model starszy EV900. Kombinuję, żeby przełożyć ew. elektronikę do tego mojego. Czy da radę to zrobić, tzn czy elektronika będzie pasować do mojego?

Proszę pomóżcie , kompletnie ni znam się na monitorach :)

dzięki za każdą informację (na temat :))

Reply to
Flaw

Użytkownik "Flaw" snipped-for-privacy@vp.pl napisał w wiadomości news:dpajt9$i0d$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Popraw lutowanie na płycie głównej.