robaki pod ekranem lcd

Kokos napisał(a):

Oj chyba nie:( Jak robilem projektor i rozdlubalem moje lg to po poskladaniu mialem robaczka i pare paprochow. Trzeba bylo rozdlubac spowrotem wyczyscic dmuchac, machac pedzelkiem, czyscic chusteczka i dopiero wtedy poskladac spowrotem. Makabra. Moze sproboj je wywabic z matrycy czyms co lubia zrec? Albo zaserwuj im takie warunki zeby opuscily lokacje samowolnie. Pogrzej je, zapodaj im jakas metallice 110dB czy cos?

Reply to
lukasz sczygiel

A co jedza zdechle robaki?

Znaczy duzy przeciag chyba tylko.

I te zdechle od tego wstana?

PS: Czytanie to trudna sztuka ;)

Reply to
Slawomir Sidor

jasne, z tą nieszczelnością to nie przejdzie, poza tym nie jest to opisane w gwarancji, a poza tym nie zmienia funkcjonalności urządzenia bo przecież 99,99% ekranu widać. jedynie można liczyć na wsparcie serwisu odpłatne i na przyszłość nie kupować belinei.

A tak w ogóle ten numer z robakami już gdzieś słyszałem, cosone w tym monitorze muszą jeść, ciekawe co :-)

Reply to
szlovak

Slawomir Sidor napisał(a):

Ach, ale pewnia ilosc zyje:)

Tus mnie zagial:)

Reply to
lukasz sczygiel

Kokos napisał(a):

Wymienie w kolejnosci od oka do blachy z tylu:

-matryca (polaryzator, szklo, ciekly krysztal, szklo, polaryzator (po drodze jeszcze troche napylonych metalowych elektrod))

-plastikowa matowka

-taka fikusna plastikowa soczewka dzialajaca jak fresnelowska ale nie okragla tylko "rownolegla"

-czasem zestawow matowka i fikusna soczewka jest wiecej (u mnie 2 zestawy)

-nastepna matowka

-bloczek pleksi (dziala jak swiatlowod)

-biala lub srebrna powloka odblaskowa Ta cala kanapka jest zamknieta w uchwycie z blachy. Tak wiec miejsca dla robali jest masa i bez rozdlubania calego LCD wyczyscic sie tego nie da. Dam dobra rade: nie gniesc robali w nadziei ze zrozumieja zaczepke i zaczna uciekac. A moze one maja tak jak chomiki? Chomiki wlaza za szafe zeby zdechnac.

Reply to
lukasz sczygiel
Reply to
Tomasz Bednarz

On Mon, 27 Jun 2005 01:27:14 +0200, "Tomasz Bednarz"

Hm .. twoje robaki twoj problem :-)

A to " sex przecinkow. Tutaj jeden stanal na tylnich lapach ;

:)

Reply to
Slawomir Sidor

Może nie doślą faktury za wyposarzenie dodatkowe ;)

Reply to
Slawomir Sidor

Może nie doślą faktury za wyposazenie dodatkowe ;)

Reply to
Slawomir Sidor