[req] czujnik ciśnienia atm.

znacie może jakąś firmę w której kupić można czujnik ciśnienia atmosferycznego - w studenckiej cenie?

Reply to
identyfikator: 20040501

a przy okazji, co to za jednostka PSI? w tme opisują czujniki takimi wartościami...

Reply to
identyfikator: 20040501

identyfikator: 20040501 pisze:

skoro student to google już chyba zna?

pozdrawiam yes

Reply to
yes

leniu, tak trudno wpisać hasło psi w wikipedii ?

d530

identyfikator: 20040501 pisze:

ludzka jednostka ;) Pound per Square Inch. Google zamkli czy jak?

Reply to
grzenio

Chyba psia ;)

A od czego grupa dyskusyjna? Komu by się chciało do jakiś gógli wchodzić - szybciej będzie zapytać. Zawsze się znajdzie taki głupek, który odpowie.

dobrze, że to tylko Twoje zdanie...

Reply to
identyfikator: 20040501

identyfikator: 20040501 napisawszy:

Akurat nie tylko jego. Moje też. Skoro umiesz wysłać posta na grupę, to mam prawo domniemywać, że zasady użytkowania komputera z dostępem do internetu masz jako tako opanowane.

Wpisanie w najpopularniejszą wyszukiwarkę "PSI" zajmuje znacznie mniej czasu niz napisanie posta i czekanie aż ktoś się ulituje.. Znalezienie kalkulatora, który będzie przeliczał wszystko na wszystko ze wszystkiego jest równie trywialne (uprzedzając pytane - "jak przeliczyć")

Aha. I nie obchodzi mnie dyslekcja, dysgooglia i dysbrejnia.

Dino

Reply to
Dino

nie róbcie sobie żartów z tymi googlami...

Reply to
identyfikator: 20040501

zadałem dwa pytania, dlaczego wszyscy siedli nad tym głupszym...

Reply to
identyfikator: 20040501

identyfikator: 20040501 napisawszy:

I masz przykład na to, że aby uzyskać satysfakcjonującą odpowiedź należy dobrze zastanowić się nad pytaniem.

Żeby nie było, że tylko krytykuję i nie pomagam.

Honeywell Elementy Automatyki ul. Domaniewska 41

02-672 Warszawa

tel 022 606 09 33 fax 022 606 09 01

(nazwisko pana z którym korespondowałem wytnę, bo to już dawno było i może zmienił firmę) Dawno, czyli jakie 4 lata temu, niestety. Kulturalnie dostałem ofertę, ceny były znośne i na dzień dobry drobny rabat na zachętę (chodziło o czujniki do prototypu w dość ciekawej aplikacji, niestety projekt nie doszedł do skutku z braku czasu - ale było frontem do klienta)

Dino

Reply to
Dino

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" snipped-for-privacy@pik-net.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@pik-net.pl...

(ciap)

Albo bezrobotny technik = głupek. (Ja tak o sobie)

Włodek

Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

Właśnie dlatego, że jest tak głupie.

Jeżeli chesz to mam w tej chwili MPX6115A z demontażu, ale sprawny. Ma usunięty króciec, więc już nie pójdzie dalej. To jest obudowa TSSOP. Mogę sprzedać za połowę ceny, powiedzmy tej z TME. Mam jeszcze MPX4115A w obudowie pastylkowej z 6 nóżkami przewlekanymi z demontażu - oferta jak wyżej. Mam dwie "nówki": MPX4115A (ob. pastylkowa) i MPX2100AP (pastylkowa obudowana z króćcem). Kiedyś kupiłem do prototypów, teraz nie mam dla nich zastosowania, sprzedam za 80% ceny.

Reply to
Piotr "Pitlab" Laskowski

Jest Pan człowiekiem zdolnym, chętnym do poznawania nowej dziedziny i obiecującym w zawodzie Elektronika. Dlaszy Pana rozwój będzie z pewnością szybki, gdyż jest Pan bardzo bystry. W związku z powyższym zastanawiam się, dlaczego nie rozumie Pan, że zadając każde pytanie:

- jest Pan beszczelny,

- nigdy Pan nie dziękuje,

- wymaga Pan dokładnej odpowiedzi na swoje podstawowe de facto pytania,

- denerwuje Pan całe nasze środowisko obecne tutaj od mniej więcej1996 roku, a także młodszych kolegów,

- rozbudza Pan dodatkowo dyskusje na tematy, które już są znane i wymagają tylko chwili zastanowienia,

- boi się Pan samodzielnego działania,

- nie pomaga Pan innym, mimo, że wielu już Panu pomogło.

- dyskutuje Pan na tematy nieistotne i się denerwuje

Moje rady:

1) zmienić nica z durnego na normalny (to jest łatwe) 2) zmienić swoje podejście do tematu (tutaj będą schody) 3) prosić i dziękować, ale nie tylko używać tych wyrazów

Życzę powodzenia.

identyfikator: 20040501 pisze:

Bo na pierwsze sam sobie odpowiedziałeś. TME. Czujniki MPX są w studenckiej cenie.

Reply to
Mario

przepraszam jak Kogoś obraziłem.

Reply to