Ręczniak CB

Mam tak w Orlando. Uszczelka po prawej i lewej stronie szyby przedniej jest wyjmowalna. Pod nią, leciał sobie przewód, w okolice podszybia i tam pod maskę. To było tak niewidoczne, że znalazłem to dopiero po 2 latach eksploatacji, przypadkiem oglądając uważnie tą uszczelkę (wiedziałem, że był taksówką, nie widziałem jednak kabla pod uszczelką, ładnie obciątego na górze).

Innymi słowy w *moim* samochdozie mogę przeciągnąc na dach przewód w sposób, który będzie niewidoczy i bez dziury.

A i tak przecignięty mam przez tylną klapę ;)

Reply to
heby

W dniu 2022-01-10 o 20:13, Pawel "O'Pajak" pisze:

też mam Indianę, w poprzedniej bryce była na stałe, do nowszej dokupiłem podstawę magnetyczną z DV i przełożyłem bat. W starej bryce miałem Presidenta Valerego (kawał kloca, ale bije na głowę wiele nowszych), do nowej za grosze dorwałem Harry III ASC. Jak do użytku raz na jakiś czas polecam tak właśnie zrobić - antena magnetyczna plus jakiś Harry itp, ew. coś klonopodobnego (np. jakiś Legend itp - bazujące na Unidenach ZTCP) - ale obowiązkowo dołóż zewnętrzny głośnik, te wbudowane są do niczego..

Reply to
Michal