reanimkacja akumulatorkow NiCd

Witam Czy ktos moze zna magiczny sposob jak zreanimowac akumulatorki NiCd 3,6V od wkretarki ?

Na internecie jest pelno opisow do kupienia mowiacych o tym ze taka operacja trwa chwilke... czy to wogole prawda czy nabijanie ludzi w butelke ?

Oczywiscie chodzi mi o metode bez wymiany ogniw. Pozdrawiam

Reply to
Robgold

ladowanie do pelna/rozladowywanie , powtorzyc kilka razy, zazwyczaj przynosi efekt

Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Greg(G.Kasprowicz) napisał(a):

Racja. Na allegro sprzedawane opist to w stylu akumulator w gazete, w woreczek foliowy i do zamrażarki. Chodzi niby o wyciągnięcie wilgoci.

Wydaje mi się że najłatwiej dopasować jakiś nowy niż reanimować stary.

Reply to
Piotr [PKi