NiCd

AAA baterije bezuspjesno trazim. od 1000 do 2000 mAh

Takodjer bezuspjesno trazim NiMh od 1800 mAh.

Reply to
.::bacz::.

To su kapaciteti boljih AA clanaka, tesko da ces naci takve NiCd/NiMh u AAA formatu.

Boris

Reply to
Boris Vuletic

Reply to
.::bacz::.

U tom slucaju.....imas u chipoteci od 3000mAh... Ja kupio 4 kom oko 70 kn....punim ih sa 150mA cca 20 sati...al zato fotic radi puuno duze....opce zaboravim kad sam ih napunio...a tek bezicni shtakor...ufff... :-)) Naravno ima i manjih kapaciteta tam....al.....ne zelim hvalit jer nisam probao....

Reply to
Mystique

Eh da.....pred tjedan dana tocno frendici posudil te od 3000...cura ostala paf kak dugo drze....njene sonj od 2100mAh napunjene napunjene dan prije, sam kaj ih je metnula na foticu pokazuje da su napola prazne....a stare nepunih tjedan dana.... pa ti sad kupi neku marku...

Reply to
Mystique

Bezzicni shtakor? Izgleda da sam definitivno zaostao za razvojem znanosti..

Boris

Reply to
Boris Vuletic

:-))

Reply to
Mystique

Jesi siguran da su Ni-Cd a ne Ni-Mh?

Reply to
.:bac:.

Lol...koji sam tulac....sad sam skuzio... :-)) Pa jel moraju bit nicd? jer sumnjam da ces nicd tak lako nac sa vise od

1200mAh.... NiMh od 1700 imas duracell oko 35 kn kostaju...sad bas gledam...
Reply to
Mystique

U tome i je poanta - moraju biti NiCd za stariji bezicni telefon. Kapacitet mi nije toliko bitan.

Reply to
.:bac:.

Hmm...za telefon? mislim da nebi trebalo smetat i ako stavis nimh....koje su ipak nesto bolje od nicd... :-)

Reply to
Mystique

Mislim da se telefon ne bude previ¹e bunio ako stavi¹ NiMH, pogotovo jer se u punjenju pona¹aju isto kao i NiCd. Mo¾e¹ staviti i jaèe.

Reply to
Briglja