Re: Zworka technologiczna w laserze - gdzie szuka??

> Jutro będę wymieniać laser w DVD. Wymieniam całą mechanikę

(sorki za jakość zdjęć)

Czy to co zaznaczyłem fioletowym kwadratem to ta zworka?

Reply to
Roland

Roland pisze:

Gdybyś tą kroplę zrobił jeszcze z kilku innych perspektyw, to może możnaby się domyślać, a tak, to ja tylko widzę kroplę cyny. Jeśli ta kropla nie trzyma żadnego elementu, to na 80% to jest to czego szukasz, ale żeby mieć pewność, musiałbym to wziąć do rąk. Zdjęcia potrafią mylić.

Przypatrz się, jakie ścieżki dochodzą do tej kropli i dokąd one prowadzą. No i powodzenia :-)