monitoring w sklepie

Witam Mam zamiar założyć monitoring w sklepie a bardziej w sklepiku. Jest to nie duży punkt (w supermarkecie) mieszczący się w odległości ok

200 metrów od mojego mieszkania (w bloku). Najlepiej gdyby była to mini kamera (ukryta) przekazująca obraz i dźwięk (do mojego mieszkania) - nie ma możliwości wstawienia komputera do sklepu. Może jakiś rejestrator cyfrowy - ale to już chyba większe koszty.

Czy moglibyście mi coś doradzić Z góry dzięki Rychu

Reply to
Rychu

Poszukaj czegos w rodzjau video sender (dostepne na allegro), do tego PC z karta TV, oprogramowanie jest darmowe, calosc powinna wyjsc w granicach 800 - 1200zl

Reply to
PAndy

Jestem laikiem w tych sprawach ;) przekaz radiowy za pomoca jakiego narzedzia - mozesz podac jakies linki?

Pozdrawiam Rychu

Reply to
Rychu

jest napisane ze nie sprzedaja detalicznie tylko hurtowo ;( Czy ktos korzystal z tego typu urzadzenia? przekazu fonii w tym chyba nie ma

Rychu

Reply to
Rychu

Atrapy kamer mnie nie interesuja - potrzebny jest mi rzeczywisty zapis (podlad)

Rychu

Reply to
Rychu

dysk 80GB, postaw linuxa, zainstaluj jakies oprogramowanie do sciagania video i zarzadzania nagraniami (nie powinno byc klopotu - web cam czy inne tego typu zastosowania sa podobne) calosc wyjdzie ci razem z antenami (np helikalne wifi) ponizej 800zl - za skonfigurowanie kompa i odpalenie calosci mozesz dogadac sie z jakims magikiem od linucha.

Reply to
PAndy

tylko tam wspominaja o transmisji danych do 100m u mnie jest wiecej

200-250.

Rychu

Reply to
Rychu

Anteny o dobrym zysku np helikalne i powinno byc ok - to pracuje na

2.4GHz wiec typowe anteny od WiFi pasuja. - jesli masz widocznosc optyczna - tzn ze widac z twojego okna sklep to powinno dzialac, Mozesz tez poszukac podobnego urzadzenia ale o wiekszym zasiegu.
Reply to
PAndy

chodzi o ten przekaz - u mnie jest ok 200-250m przez sciany.... w wiekszosci jestpodawane do 100metrów a przez sciany do 50

Rychu

Reply to
Rychu

Nie znam sie na tym - wynalazlem np cos takiego?

szukam?

Rychu

Reply to
Rychu

tak

Reply to
PAndy

sa to anteny zewnetrzne? czy wewnetrzne? co jeszcze do nich musi byc? Sorki za glupie pytania

Rychu

Reply to
Rychu

Zewnetrzne, kabel, wtyczki - upewnij sie ze nadajnik ktory kupisz ma mozliwosc podpiecia zewnetrznej anteny... Najlepiej byloby gdybys dogadal sie ze jak nie bedzie Ci dzialac to oddasz, najlepeij byloby gdyby ktos to robil z dosiwadczeniem w podobnych instalacjach

Reply to
PAndy