Re: Złącze DC zamiast gniazda zapalniczki

W tytule jak byk MIEDZIANY. Cena też taka, jak kabla miedzianego a nie > CCA, a jednak to jest CCA a nie miedź.

Czyli ani miedziany ani polski (w Polsce nie produkuje się CCA). Osobiście nić do CCA, jako głośnikowych, nie mam. Zacisnę końcówki i z głowy. Ale za cenę miedzi wolę jednak miedź.

No właśnie...

Sam czasem używam CCA, a czasem nawet kabla stalowego -- bo długi i tani, kupiłem kiedyś 100m kabla telefonicznego (stalowego) za 10zł. Kwestia zastosowania, do którego dany kabel wystarczy.

Reply to
Arnold Ziffel