Re: Złącze DC zamiast gniazda zapalniczki

> - stalowy z grubą żyłą środkową (oczywiście miedziowaną). Miało to

Elektryczne też - to był gruby kabel...

Mnie stalowy denerwuje, bo jest sztywny, poza tym ciężko się go lutuje,

F się nie lutuje. Nakręcasz i koniec.

ale jeśli ma być obrany i założone zaciskane złącze, to pewnie będzie > lepszy od miedzianego właśnie z tego powodu, że jest sztywniejszy i > twardszy.

Dokładnie. A nie, że czubek zostaje Ci w gniazdku i kombinuj teraz, żeby go wyjąć.

> Niedługo później zmieniłem konwerter na multi - 4 programy na jednym >> kabelku + bonusik - podwójny konwerter na dwa dodatkowe gniazda. Można >> nagrywać 3 programy i oglądać czwarty a jeszcze dodatkowo drugi >> dekoder podłączyć. Mniejsze od poprzedniego quada... > Postęp :)

Podstęp ;)

Ale przecież nie miał lepszych właściwości elektrycznych od miedzianego kabla o tej samej średnicy.

Tak, wiem. Ale jak trzeba lutować, to denerwuje.

A jeszcze lepiej, jak próbujesz założyć miedzianą linkę (a nie drut) w F. To dopiero porażka, a zdarzyło mi się, bo nie miałem nic innego pod ręką, a potrzebowałem zrobić to na szybko. Pocynowałem żyłę, ale to też rzeźba.

Reply to
Arnold Ziffel