Re: Zbiór narz?dzi dla C++ i darmowy system operac

To zostan przy Atmelu - zobacz plytke ATNGW100 z AVR32 na pokladzie,

> cena mniejsza niz tej, ktora podales. Do tego masz pelny opensourcowy > toolchain, linuxa, swietny support na forum avrfreaks. Jesli > potrzebujesz wyswietlacza to mozesz za psie pieniadze podlaczyc do niego > LCD z PSP z allegro za ok. 100zl.

Nawet nie wiedziałem, że coś takiego istnieje, dzięki. Jedno pytanie, jaki sprzętowy debugger musiałbym posiadać aby móc pracować z tymi prockami? Czy JTAG, którego używałem do serii ATMega będzie działał? Jeśli będę używał wbudowanego Linux'a, będę mógł także debuggować własne aplikacje, uruchamiane pod nim?

Reply to
Krzysztof

Zaden. Ladujesz linuxa i tyle. Programy mozesz symulowac w AVR Studio32.

Przypuszczam, ze tak, ale JTAG nie jest ci potrzebny, chyba, ze w jakiejs sytuacji ratunkowej. Na plytce masz normalny OS, wiec twoje programy to tylko aplikacje.

Dokladnie. Dopiero zaczynam z tym zabawe, ale przejrzyj forum avrfreaks to sie zorientujesz jakie to ma mozliwosci.

Reply to
T.M.F.