Potrzebny timer

Witam

Potrzebuję timer o parametrach:

-zasilanie 230V

-do dziury w blasze 90x45mm lub 45x45 bo wiem że tego pierwszego to raczej nie da rady znaleźć

-ma służyć do naświetlarki tzn. minimalny krok wystarczy sekunda, maksymalny czas wystarczy pół godziny

-sterowany przyciskami w panelu bez wyprowadzania i kombinowania z zewnętrznymi przyciskami

-działanie wiadome, po starcie załącza przekaźnik i odlicza. Po odliczeniu wyłącza przekaźnik.

Szukam i szukam i nic. Ma ktoś pomysł kto to może mieć ?

Reply to
szlovak

Gdybym mógł miał czas rzeźbićto nawet bym sam zrobił na picu taki timer. Ale chodzi o to że to ma mieć panel o rozmiarach jak podałem , do montażu do blachy i musi być to wymienione w miarę szybko.

Reply to
szlovak

Przeszkadza ale dzięki. Rozejrzałem sięw Farnellu i znalazłem ETM1411, mniejszy niż dziura, ale trudno. Za to jest wypasiony

Reply to
szlovak

Za 100-200zl znajdziesz w TME odpowiednie rzeczy. Poszukaj w kategorii przekazniki czasowe.

Reply to
T.M.F.

nie ma tam nic co by miało odpowiedni wymiar panelu czyli 90x45mm. temat rozwiązany, wymieniony przekaźnik w oryginalnym timerze na taki, co ma większy prąd i styki z AgSnO2, bo to było tak na prawdę powodem złego działania

Reply to
szlovak