Re: zamiennik tranzystora

[...]

> Umiem to liczyć - to moja praca.

Lampa wytrzyma ale komplet baterii nie. A o nie chodzilo.

Sama się dławi.

w fazie zasilania cewki/trafa, a potem na początku ładowania > dlugi okres wyłączenia, bo napiecie wyjsciowe niskie i zanik pradu > powolny.

I dlatego na początku częstotliwość niska. Słychać te przetwornice jak miauczą.

A proste lampy biorą duzy prąd, bardzo duży.

Jarku, ja na tym zęby zjadłem.

OK, ale niekoniecznie producentowi lampy o to chodzilo :-)

ALe chyba nie na lampach blyskowych.

J.F