TV z kineskopem slim

Witam

Udało mi się oddać do sklepu szajsunga 29" 100Hz z kineskopem slim (krótszy od tradycyjnych). Strasznie to to brzęczało ze środka obudowy, jakby luźne trafo w środku. Nie dało się oglądać, kiedy głośność była ustawiona dość cicho. W sklepie mówili, że to cewki i że wszystkie slimy tak mają niezależnie od producenta. Prawda li to?

Nie chciałem jeszcze kupować LCD, wolałem kinola i taki slim wydał mi się optymalny w porównaniu z gabarytami tradycyjnych baniek.

Pozdro, Marek MANO

Reply to
Marek MANO

slim wydał

Obejrzyj dokładnie inne telewizory, wiele z nich jest od tego samsunga o

5 centymetrów głębsza i nikt ich nie reklamuje jako "slim", u Samsunga główne wrażenie robi mała głębokośc obudowy w miejscu głośników a tył wystaje niewiele mniej niz w innych.
Reply to
Peper