Re: trwałość pasków na karcie

Nie wiem, czy WKM da sie zaliczyc do pasywnych, czy nie. Czytnik nie tylko sprawdza stan (czy i do kiedy "bilet" wazny), ale tez moze spowodowac "skasowanie biletu" (wpisanie daty?) czyli wymusic dokonanie zmiany na karcie. A tu juz jakas energia chyba potrzebna. Stad bylo moje pytanie.

Reply to
Arek

a mojej komorce szkodzi dluzsze przebywanie w obecnosci kluczy (od domu) :) /strasznie sie ekran rysuje :(

Q napisal(a):

Tez mi problem. Daj dziecku i sprawdz ile przezyje.

Reply to
Marcin E. Hamerla

Moje córki przeżyły kontakt z komórką ;-)

Pozdrawiam piątkowo

Reply to
Marcin Stanisz

Marcin Stanisz napisal(a):

A komorka przezyla? ;--)

Reply to
Marcin E. Hamerla

Tak. A co się z dziadkiem nagadały... Dobrze, że "wirtualnie", bo bym za długi wobec telkomu poszedł siedzieć ;-)

Serdeczne

Reply to
Marcin Stanisz

Marcin Stanisz napisal(a):

U mnie cholerny T610 wysiadl po raz drugi. Chyba w wyniku oblizywania zlacza przez syna. Walenie w podloge telefon przezyl. A kiedys do na szadzwonila pani z TPSA, bo corka zabawiala sie wydzwanianiem na Blue Lie.

Reply to
Marcin E. Hamerla
*Marcin E. Hamerla*, wklepał, a było to *2/4/2005 10:21 PM*:

Cóż za freudowskie przezęzyczenie :p

BP, NNMSP, Z.

Reply to
Zbyszek Misiewicz

Zbyszek Misiewicz napisal(a):

Przejezyczenie?

Reply to
Marcin E. Hamerla
*Marcin E. Hamerla*, wklepał, a było to *2/7/2005 2:29 PM*:

W normalnych warunkach tak ;-) Zapomniałem wstawić copy-lefta :-)

Zdr. z.

Reply to
Zbyszek Misiewicz