Re: Tester VLF -jak to sie robi?

Użytkownik snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomościnews: snipped-for-privacy@x6g2000vbg.googlegroups.com...

> On 27 Maj, 14:36, "Maciek" snipped-for-privacy@interia.pl wrote: (...) > Sam sinus mozna stosunkowo latwo innymi srodkami - np dwie > przetwornice, kazda na osobna polaryzacje, po wtornej stronie tylko > diody.

Skoro sinus, to jeszcze prosciej prostokat? Tylko jak mialy by byc polaczone po stronie wtornej? Wychodzi mi na to, ze obie diody beda zawsze przewodzily jednoczesnie. No chyba, ze indukcyjnosc wlasna uzwojen wtornych transformatorow wyjdzie na tyle duza, ze prad plynacy przez uzwojenie wtorne przetwornicy nieaktywnej bedzie pomijalnie maly.

Maciek

Reply to
fornes