Re: Teoria a praktyka - Płyta Indukcja

Palnik gazowy - taki ręczny, za kilkanaście PLN - się w domu przydaje...

czasami wydają denerwujace odgłosy - albo kuchnia albo garnek > - wymień wiecej > Dla mnie troche bez sensu odcinać się od alternatywnego > żródła energii - ale tu nie mam wiele do gadania :/

Mam kuchenkę turystyczną na wypadek awarii. Jak również latarki i lampy gazowe.

[...]

Są - też kłopotliwe w czyszczeniu a dodatkowo na ciemnym szkle wszystko

> widac - każdą kropkę i drobinę kurzu ;)

Doskonale czyści się wilgotnym ręcznikiem papierowym. Nie mokrym ale wilgotnym.

Dodatkowo te co widziałem już używane wszystkie miały ofajdane pokrętła > - bo te są na płycie i pryska po nich np. tłuszcz

Ja widzę w handlu tylko dotykowe.

> Tak jest. Predzej na starosc - zapomnisz zapalic gaz i mieszkanie >> wybuchnie ... > Nowe płyty gaz maja stosowne zab. nie zapalisz - gaz nie płynie > płomień zgasnie też gaz odcina - więc jest opcja sklerotyczna > prędzej może się przytrafić pryskająca emalia z wygotowanego garnka ;)

Zabezpieczenia z czasem się zużywają i wymagają coraz większego płomienia, żeby nie wygaszały palnika :(

chyba jeszcze sa stare

A nowe ... faktycznie
no to ciekawe:

-bez pradu to sobie nawet przy swieczce nic nie ugotujesz,

-a jak prad wylacza w czasie gotowania ? Zamknie sie ?

Albo po prostu przestanie dzialac, i trzy palniki dobre :-(

Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ed91667$0$17362$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl... Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości grup

A propos - jak to jest z tym "tłustym osadem" z gazu ? Potwierdzam ze szafki tluste, ale czy to z gazu, czy skutek gotowania plomieniem, czy sam fakt gotowania (destylacja z para wodną) i plyta indukcyjna tez bedzie dawal tluste osady ?